13 Mayıs 2011 Cuma

gecenin sessizliğinden merhaba:)
yazmak istiyorum ama ne yazmalıyım ona karar veremiyorum,dün oyun grubumuzdan arkadaşlarımızla görüştük büyüdükçe bunların peşinde koşmak çok zormuş onu anladık:)ortalığı birbirine kattılar:)sonra evlerimize dağılmak üzereyken arkadaşım gülayın teklifiyle hadi dedik ikea turu yapalım:)evde yemek yok  bizi ne bekler acep:)kahve eşliğinde tiramisu ısmarladı arkadaşım sağ olasın kesene bereket,kendimizi kaybetmek üzereydik ki hadi dedik çıkalım yoksa ikea'yı biz kapatacağızz:)aynalar,mumlar,peçeteler her şey çok  güzeldi evini dekore edecekler mutlaka uğramalı zevkine hitap ederse tabi:)))
bugün akşam olmak bilmedi mesela:)çok sıkıcı bürgündü nedense belki de evde oturduğumuz içindir:)
çarşamba günü fatih çarşamba pazarında gezdik kızımla çok zevkliydi bir o kadar da yorucu,o gün en çok şunlara güldüm
fatmagül'ün terliği 10 lira hürrem'in yüzüğü 15 lira şeklindeki yazılar:)toplum olarak hangi noktadan nasıl vurulacağımızı yurdum insanı öyle güzel ezberlemiş ki!!!satışlar bile o yönde isimlerle renklendirilmiş..
aşağıda kitap tavsiye etmiştim ama pek detay verememiştim roman sevenler için güzel kitaplar,hele ki aşk romanı sevenler için güzel bir okuma olur canan tan'ın kitapları sanırım..
buluşmadanküçük bir resim olsun..kızım ve arkadaşı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder